mavara
mavara
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, توسط mansour |

بیداری در خواب و کنترل رویا
 خب اول که نوشتن خوابهاست که نباید تحت هیچ شرایطی کنار گذاشته بشه چون باعث تحلیل رفتن حافظه رویات می شه چیزی که برای من اتفاق افتاد و با نداشتن حافظه رویای قوی بیداری تو خواب هم نداری.
 دوم اینکه باید همیشه یه انگیزه قوی برای بیداری تو خواب داشته باشید و حتما به موفقیتتون تو اینکار امیدوار باشی اعتقاد شرط مهمی هست.
 سوم اینکه توی روز هیچ وقت از بیدار بودنتون مطمئن نباشید تا این حالت بصورت ناخوداگاه در شما بوجود بیاد که همیشه به بررسی خواب یا بیداریتون بپردازید.
 اگه بتونید توی روز هر چند وقت یبار مثلا نیم ساعت یا یک ربع یبار ببینید خوابید یا بیدار خیلی خوبه چون بصورت یه ملکه ذهنی براتون در میاد.البته هر بار واقعا شک کنید که بیدارید یا نه.
 برای اینکار سعی کنید به جرئیات امور توجه کنید همه چیز را دقیق ببینید این چیزیه که تو خواب انجام نمیدیم یعنی میشه گفت اگه تو خواب انجام بدیم چون چیزها جزئیاتشون با وضوح نیست می تونه باعث مشکوک شدن ما به اینکه بیداریم یا خواب بشه من یبار سعی کردم تو خواب به خطهای کف دستم خیره بشم اما اصلا پیدا نبودند .چهارم اینکه می تونید خودتانشگون بگیرید اگه درد نگرفت خوابید یا انگشتتون را بکشید اگه کش بیاد خوابید خیلی جالبه یا مثلا چشماتونا بندید و توی ذهنتون اراده کنید که یه چیزی جلوتون باشه و اگه اتفاق افتاد بدونید خوابید نمی دونم تو خواب براتون اتفاق افتاده که یدفعه فکر کنید چرافلان اتفاق نیفتاد و یکدفعه عملی بشه .
 پنجم اینکه کارهایی که به ذهنتون می رسه برای اطمینان ا ز بیدار بودنت انجام بدید .
 ششم اینکه وقتی مطمئن شدید که بیدارید باید چشماتون را ببندید و توی ذهنتون تصور کنید اون کارهایی راکه می خواید توی خواب انجام بدید واقعا به انجامش مشغول شوید و از اونا لذت ببرید .واقعا فکر کنید که خوابید.
 هفتم اینکه این روشها بعد از مدتی دیگه تاریخ مصرفش می گذره و باید با خلاقیت خودت روشهاتون را جدیدتر کنید.
 هشتم اینکه باید در روز سعی کنید به کسب انرژی بپردازید مثلا از انجام کارهای بیهوده جلوگیری کنید .بیخود غرق در تفکر و خیال نشید.از حرف زدن زیاد خودداری کنیدو رفتن به محلهای پر انرژی هم خیلی موثره مثلا رفتن به پارک محلهای مقدس و....... .دیگه اینکه سعی کنید با رفتن به حالت خلسه شروع به جذب انرژی از محیط اطراف خورشید زمین و..... کنید.
 نهم اینکه با خودهیپنوتیزمی به خود تلقین کنید که قبل از خواب باگفتن فلان کلمه درخواب به اگاهای در خواب می رسید تلقین کنید که می تونید تو خواب اگاه بشید.
 دهم اینکه توی روز سعی کنید به کف دستهاتون خیره بشید برای من که موثر بود سعی کنید به خطوط اون خیره بشید.
 یازدهم اینکه شب که می خواهید دفتر خوابتون را بخونید سعی کنید با دقت اون بخونید خودتون را توی تک تک صحنه های خواب احساس کنید و ببینید. سعی کنی یه لحظه فکر کنید که اون موقع بیدار شدید حالا توی ذهنتون به انجم کاری که می تونستید و می خواستید اون لحظه انجام بدید بپردازید.در موقع خوند دقت کنید که در کدون صحنه های خواب می شد بیدار شد و به اگاهی رسید و شما با بیخیالی ازش گذشتید مثلا از جایی پریدید و معلق شدید و حالا در حال خوندن اون خواب هستید خب سعی کنید به خودتون بگید که دفعه دیگه که این صحنه را می بینم به اگاهی می رسم یا دفعه دیگه بادیدن این صحنه به برسی خواب یا بیدار بودنم می پردازم.
 دوازدهم اینکه قبلاز خواب به خودتون تلقین کنید که در خواب بیدار می شید . به خودتون تلقین کنید که اگه فلان جا بودم یا فلان صحنه را دیدم می فهمم که دارم خواب میبینم .می تونید از صحنه هایی که زیاد تو خواب می بینید نام ببرید.
 توی روز هم با دیدن صحنه هایی که زیاد باهاشون سر و کار دارید مثلا استفاده از یه وسسله که منجر میشه توی خواب هم بااون در تماس باشید باید به خودتون تلقسن کنید من هر وقت با این وسیله در تماس بودم به برسی بیدار یا خواب بودنم می پردازم و هر وقت با اون وسیله سر و کار داشتید تمرینات را انجام دهید .
 سیزدهم اینمه بسته به استعداد افراد ممکنه تا چند وقت به این تجربه نرسید اینا میگم که اگه از همون اوایل نشد نا امید نشید.
 چهاردهم اینکه ایمانتون را هم تقویت کنید و از خدا کمک بگیرید.
 ================================================== ====
 خب وقتی که توی خواب بیدار شدید برای بهبود کیفیت خوابتون و ادامه بیداریتون کارهای زیر را بکنید:
 اول اینکه وقتی توی خواب بیدار شدید سعی کنید ارامشتو را حفظ کنید به خودتنون بگید که من بازم به دفعات زیاد به این تجربه نائل میشم دلیلی برای هیجان زده شدن یا ترس از اینکه نکنه بیدار شم داشته باشم توی خواب به خودتون بگید که اگه هم بیدار شدم مهم نیست دفعه دیگه کارهایی را که می خوام انجام میدم.
 دوم اینکه سعی کنید به محیط اطرافتون با دقت نگاه کنید با تموم جزئیاتش مثلا اگه توی خیابون به بیداری رسیدید باید خم شوید و به اسفالت کف خیابون نگاه کنید تموم برجستگیها را با دقت نگاه کنید این کار باعث افزایش تمرکزتون روی خواب میشه و از کمرنگ شدنش و بیدار شدنتون جلوگیری می کنه .
 سوم اینکه برای بالا بردن اگاهیتو تو خواب سعی کنید به بررسی اشیا بپردازید ببینید چطوری تو خواب تغییر می کنند اونا را لمس کنید می دونید چیه خیلی براتون اتفاق میوفته که توی خواب بیدار می شید اما بازم یه اتفاقاتی میوفته که براتون عادیه چون هنوز کاملا بیدارنشدید.
 چهارم اینکه اگه دیدید دارید از خواب بیدار می شید و داره خوابهاتون کمرنگ می شه برای بالا بردن زمان بیداری تو خواب خونسردیتون را حفظ کنید و دستاتون را از دو طرف باز کنید و یه چرخ بزنید یا اینکه به کف دستاتون خیره بشید////////////.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: